Strani:

petek, 12. december 2014

Škratki za srečo (Lucky elfs)

Danes vam predstavljam moje Škratke za srečo (Lucky elfs).
Ideja za izdelavo škratkov se mi je porodila, ker imam rada take in drugače spominke in t.i. osebne talismane, ki prinašajo srečo. Vedno sem iz vseh izletov in potovanj nosila domov malenkosti, ki so mi krasile police.
Škratki so bili sprva čisto običajni, sedaj pa sem jim zaradi bližajočega Božiča dodala pridih le tega. Tako so nastali božični škratki, ki imajo lahko za bolj oseben pomen na sebi tudi ime osebe, ki ji ga podarimo.
Škratki so primerni za kot poklon ob različnih priložnostih.
Jaz sem z njimi zadovoljna, vi pa presodite sami ali so tudi po vašem okusu. :)



Če bi kdo želel naročiti škratke za božično darilo, mi lahko svoje želje zaupa na mail.
Lp, Maša

Ni komentarjev:

Objavite komentar