Strani:

četrtek, 19. november 2015

Miklavževa delavnica

Uf, kako čas beži...ponovno je pretekel cel mesec od moje zadnje objave. Ideje se kopičijo in ker se nam bliža praznični čas, jih s polno paro uresničujem. :) ker pa stvari nikoli ne potekajo po planih, se vmes najde še ogromno drugih opravkov, ki zahtevajo svoj čas.
Nekaj novosti vam pokažem že danes, več pa v prihodnjih dneh in tednih, ko bosta Miklavževa in Božičkova delavnica v polnem zamahu :)

Škratinja, tokrat še v pomladno poletni preobleki, ki pa jo bo sedaj zamenjala praznična :) tale škratinja je prva večja, ki sem jo naredila. Velika je skoraj še 1x toliko kot so bili veliki dosedanji škratki (žal pa ni bilo pri roki nobene v običajni velikosti, da bi bila za primerjavo.


Kompletek verižica, prstan in uhani v vijola odtenkih:


Večne vrtnice, ki niso vedno samo rdeče (verižica in prstan):


Tudi za deklice se najde kakšna verižica:


Ker se prav hitro bliža tudi adventni čas, vas spomnim še na venček, ki sem ga naredila lani http://izmasineskrinjice.blogspot.si/2014/12/adventni-vencek.html. Če bi kdo želel svoj adventni venček, mi lahko piše na mashaj23@gmail.com in se dogovorimo o vseh podrobnostih. Prav tako sem na zgornjem mail naslovu dosegljiva za vsa ostala naročila prazničnih daril. :)

LP, Maša

Ni komentarjev:

Objavite komentar