Strani:

sreda, 9. december 2015

Novo v Mašini skrinjici

No tako, končno lahko pokažem kar nekaj novih izdelkov, ki sem jih izdelovala od zadnje objave tu :) Ker smo že globoko zakorakali v praznični december, mi izdelovanje angelčkov in božično obarvanih škratkov za srečo seveda ne uide. Jaz pa ne bi bila jaz, če se ne bi ravno takrat, ko je dela kar veliko, lotila izdelovanja še česa novega. Zakaj ne, če lahko, pa tudi če potem teče voda v grlo.

Prva novost so fimo žličke - no morda niso ravno novost, saj sem se prvih lotila že 2 leti nazaj in so v domači uporabi, sedaj pa so nastale take malo bolj otroške :)


Naslednja novost pa so zimske vile, za začetek sta nastali dve - en magnetek in en obesek za na smerčico.


Za konec pa vam pokažem še en pikast kompletek - ogrlica, uhani in prstan. Nastal je, ker enostavno obožujem vzorec Polka dot :)


Lp do naslednjič, Maša

Ni komentarjev:

Objavite komentar